Slabeste sanatos urmand Dieta vegetariana

By on March 13, 2014

Este foarte important sa ne detoxifiem organismul si uneori chiar si sa slabim cateva kilograme. In felul acesta ne vom simti mai bine in propriul corp, vom avea mai multa energie si vom invata sa ne controlam metabolismul. In topul dietelor care ne ajuta sa eliminam toxinele din corp se numara si Dieta vegetariana, un regim alimentar care se poate transforma cu usurinta intr-un stil de viata sanatos si de durata.

In cazul in care considerati ca nu puteti renunta definitiv la carne, atunci puteti incerca acest regim alimentar doar pentru o perioada predefinita de timp (pana la 14 zile).

De-a lungul timpului au fost efectuate o serie de teste, in urma carora s-a observat faptul ca daca reducem consumul de carne reusim sa prevenim aparitia anumitor afectiuni. Dintre aceste afectiuni cele mai importante sunt bolile de inima, mai exact cresterea colesterolului si a afectiunilor cardiovasculare. Chiar si aparitia cancerului (de: colon, stomac, sani, pancreas) ar putea fi favorizata de un consum ridicat de carne, conform studiilor efectuate.

O simpla analiza “vizuala” ne ajuta sa intelegem diferenta dintre o persoana care consuma in mod frecvent carne si un vegetarian. Cei din urma nu au probleme in ceea ce priveste kilogramele in plus, foarte rar veti intalni un vegetarian obez. Acest lucru se datoreaza faptului ca vegetarienii consuma alimente care au putine grasimi si calorii, tot acestia fiind privati de problemele cu constipatia.

vegetaleDieta vegetariana nu poate fi urmata de catre orice persoana, trebuie sa va inarmati cu rabdare si ambitie, trebuie sa fiti constienti ca felul in care veti manca in cele 2 saptamani ale dietei va poate schimba dispozitia. Asadar, nu incepeti dieta decat daca sunteti hotarati sa o urmati pana la capat, sa va detoxifiati organismul si sa slabiti sanatos.

In fiecare zi a dietei veti consuma legume (6-9 ori/saptamana), fructe (3-4 ori/saptamana), leguminoase si soia (1-3 ori/saptamana), dar si cereale integrale (5-12 ori/saptamana). Se recomanda ca acestea sa fie consumate aproape la fiecare masa!

Tot zilnic trebuie sa consumati si: seminte si nuci (1-2 ori pe saptamana), insa nu in cantitati foarte mari. Pentru prepararea alimentelor puteti folosi cu incredere uleiurile vegetale (maxim de 2 ori pe saptamana), insa nu in exces.

De cateva ori pe saptamana puteti consuma si oua (o data pe saptamana) sau produse lactate (maxim de 2 ori/saptamana), insa dulciurile (in mod special cele care se gasesc in comert!) trebuie evitate si pe cat posibil eliminate complet din alimentatie.

Atunci cand veti incepe aceasta dieta trebuie sa stiti ca urmeaza o perioada in care veti exclude din alimentatie mancarurile grele si carnea, insa avantajele oferite vor fi multiple si astfel sacrificiile merita facute.

In momentul in care oferim corpului mai multe proteine de origine animala acesta va consuma mai multa energie pentru a digera alimentele si astfel ne vom simti mai obositi. Daca nu consumam aceste alimente, exact ca si in cazul Dietei Raw Vegan, vom observa ca avem mai multa energie si ca vom fi mai fericiti.

Un consum ridicat de legume, fructe si lichide va ajuta la imbunatatirea calitatii pielii. Aceasta nu se va mai irita atat de des, nu veti mai avea sebum in exces, mancarimile vor disparea, pielea va fi mai fina si imbatranirea prematura va fi prevenita.

Toti cei care urmeaza Dieta vegetariana sunt incurajati sa faca cat mai multa miscare, chiar si diferite activitati in aer liber sunt recomandate (soarele si aerul curat de afara ajuta foarte mult organismul)! Consumul de lichide este si el incurajat, astfel procesul de digestie va fi imbunatatit si toxinele eliminate.

fructe si legume

Daca te numeri printre persoanele care nu isi pot imagina o masa fara carne, atunci poti incepe treptat sa inlocuiesti carnea cu alte alimente care ofera organismului proteinele necesare (cum ar fi: soia, tofu, nuci, seminte, hrisca, mei, quinoa, amaranth, etc.).

Invata sa inlocuiesti treptat, la anumite mese, carnea cu alimentele de natura vegetala care iti ofera proteinele necesare, iar atunci cand te vei obisnui cu acestea incearca sa le consumi cat mai des in detrimentul carnii.

In felul acesta iti vei invata organismul si vei putea urma cu usurinta Dieta vegetariana, fara sa simti ca faci sacrificii foarte mari. Poti incerca cat mai multe retete pentru vegetarieni, vei observa ca poti obtine foarte multe mancaruri gustoase daca faci combinatiile potrivite.

Nu trebuie sa uitati sa gatiti corect alimentele pe care doriti sa le consumati. Chiar daca veti consuma alimente sarace in grasimi trebuie sa stiti ca prajitul in ulei nu este recomandat. Ca si metode de gatit puteti opta cu incredere pentru: fiert, gratar, cuptor sau abur, iar consumul in stare naturala este mai mult decat incurajat.

Daca acordati timp si daca aveti grija ce consumati, Dieta vegetariana va va ajuta sa scapati de kilogramele nedorite fara sa va infometati si fara sa va puneti sanatatea in pericol.

Cat de mult ati reusit sa slabiti urmand acest regim alimentar? A fost dificil sa renuntati la carne? A meritat experienta traita “alaturi” de aceasta dieta?

TOP SUPLIMENTE

One Comment

  1. petruta

    December 2, 2015 at 10:31

    da ami doresc mult sa incerc aceasta dieta vegetariana sper sa reusesc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *