Rosii galbene: slabire sanatoasa. Care este adevarul?

By on July 4, 2018
rosii galbene

Tu consumi rosii galbene? Stii cat de importante sunt pentru starea generala de sanatate si chiar pentru procesul de slabire?

In cazul in care pana acum nu le acordai importanta, afla ca rosiile galbene sunt ideale pentru un corp sanatos si suplu.

Vom afla impreuna care sunt beneficiile aduse sanatatii, dar si cum trebuie sa le consumam ca sa slabim.

Pentru ca am inceput sa gasim din ce in ce mai des pe piata rosii de anul acesta, ar fi pacat sa le ignoram.

Asa cum am mai scris deja, rosiile sunt in topul alimentelor sanatoase pe care nu ar trebui sa le neglijam. Mai ales in perioada in care le gasim la preturi modice, crescute natural.

Pot fi folosite in diferite combinatii, asa ca nu putem spune ca nu le putem include in meniul nostru zilnic. In plus, le putem depozita cu usurinta si in timpul iernii, astfel incat sa mancam sanatos.

Afla de ce ar trebui sa consumi rosii galbene!

Rosiile galbene sunt un soi aparte, folosit inca din cele mai vechi timpuri. Nu lipsesc din cele mai sanatoase meniuri care insotesc dietele care promit o slabire sanataosa.

Sunt bogate in nutrienti, vitamine si minerale, sunt suculente si foarte gustoase. Pot fi folosite in orice fel de reteta, atat in stare naturala, cat si gatite.

Din punct de vedere a aciditatii sunt ceva mai putin acide decat rosiile normale. Motiv pentru care si cei care ocazional au probleme legate de aciditate, le pot consuma cu incredere.

Dintre numeroasele substante benefice putem mentiona. Flavonoizii si fitonutrientii, cu rol important in detoxifiere. Acidul folic, vitaminele A, B3, potasiu, fier, calciu.

Foarte important! Continutul bogat de apa ne ajuta in timpul caniculei sa ne mentinem corpul hidratat.

Cum putem slabi consumand rosii galbene?

Putem slabi pana la 1 kilogram in 2 zile daca alegem sa consumam rosii galbene. Ne imbunatatim starea generala de sanatate si slabim. Avem doar de castigat!

Diabetul, bolile cardiovasculare, colesterolul marit, sunt afectiuni pe care reusim sa le tinem sub control. De asemenea ne hidratam, ne detoxifiem organismul si reusim sa prevenim aparitia celulelor de tip canceros.

Recomandare pentru un meniu zilnic

La micul dejun putem consuma: bruschete cu rosii galbene (chiar si mixate cu cele rosii), avocado, patrunjel. Puteti opta si pentru sunca slaba.

O alta combinatie interesanta este intre hrisca fiarta si rosiile tocate sau intre semintele de quinoa, rosii si verdeturi.

Ca si bautura puteti alege un suc natural (smoothie) facut din rosii galbene, zeama de lamaie, patrunjel si busuioc.

Masa de pranz poate fi formata din rosii cu parmezan si sunca, sau rosii umplute cu ton sau seminte de quinoa sau o supa din rosii sau supa crema.

In ceea ce priveste cina putem alege combinatii usoare. O salata din rosii, legume umplute cu rosii tocate, rosii la gratar cu un sos din iaurt. Chiar si paste integrale cu rosii galbene sau peste (fructe de mare) cu rosii.

Orice alegere faci, incearca sa le consumi fie in stare naturala, proaspete, fie gatite sanatos. In acest fel vei fi sigur ca ii oferi organismului o alimentatie corecta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *