Poate o mama sa slabeasca inca din primele luni? Da! Cum?

By on September 3, 2018
grasime abdominala

Sa fii mama poate fi cel mai frumos sentiment din lume. Din pacate, proaspetele mamici se confrunta cu o mare problema, kilogramele in plus.

Tot ceea ce am acumulat in cele 9 luni de sarcina va lasa amprente pe corpul nostru. Colacei, piele lasata, vergeturi.

In calitate de mamica si intr-o societate in care aspectul este important, iti vei dori sa-ti recastigi silueta cat mai repede.

Astazi vom invata impreuna ce trebuie sa facem. Care sunt aspectele de care trebuie sa tinem cont.

Trebuie sa fii foarte atenta, tot ceea ce mananci si ceea ce faci va influenta sanatatea copilului.

Cateva reguli importante pentru o viitoare mama!

Nu adopta diete drastice si nu te infometa! Nu fa nimic din ceva ce ar putea pune in pericol viata nou nascutului.

Ai doar mare grija la ce mananci, pentru ca va ajunge in laptele matern si implicit in corpul copilului tau.

Chiar iti doresti sa-i faci rau intentionat?!

Poti sa slabesti si daca mananci corect, echilibrat, oferindu-i copilului nutrientii necesari pentru a se dezvolta armonios.

Este foarte important sa alaptam cat mai mult. Din laptele matern copilul nu doar ca-si ia nutrientii necesari, dar reuseste si sa dezvolte un sistem imunitar puternic.

Exista numeroase studii care scot in evidenta faptul ca si mamicile sunt ajutate de alaptat.

Cancerul la san, cel ovarian, diabetul de tip 2. Sunt boli care pot fi prevenite prin alaptat. Scapam si de depresia de dupa nastere, la fel cu scapam si de cateva kilograme in plus.

Se estimeaza ca femeile care alapteaza slabesc cu pana la 4 kilograme mai mult in primele 6 luni, in comparatie cu cele care nu fac asta.

Mananca sanatos, chiar daca pare imposibil!

Asa cum am mentionat si in randurile de mai sus, nu trebuie sa existe cuvantul dieta drastica in vocabularul unei proaspete mamici!

Asta daca iti pasa de copil si de tine. Dietele hipocalorice, sarace in calorii, cele care ne priveaza de anumite categorii alimentare, monodietele sau tot ce ar putea sa ne epuizeze corpul nu trebuie acceptat.

Vom fi obosite, slabite de putere, lipsite de nutrienti. Iar daca noi vom fi asa, imaginati-va cum va creste copilul de langa noi.

La fel ca si in orice plan alimentar sanatos, trebuie sa stim ce sa consumam.

Mesele dese, in portii mici, alimentele sanatoase, gatite corect, diversitatea, hidratarea. Acestea trebuie sa fie reguli de baza.

Sunt atat de multe alimente sanatoase care ne ofera numerosi nutrienti, care ne tin de foame si ii ofera corpului tot ce are nevoie.

Ai observat ca aceste superalimente de regula sunt satioase si nu ingrasa. Alege cu incredere.

Mananca din fiecare categorie alimentara, gateste-ti chiar tu, acasa. Alege cat mai mult ca alimentele consumate sa fie naturale, neprocesate.

Fa miscare, ori de cate ori ai ocazia!

Stiu ca esti stresata, obosita si satula de noul stil de viata care poate parea imposibil la inceput.

Trebuie insa sa incerci sa gandesti pozitiv, sa intelegi ca nu te vei mai intalni prea des cu aceasta ipostaza.

Invata sa te bucuri de fiecare secunda, sa fii fericita pentru fiecare gangurit al copilului. Acum nu este momentul sa fii nervoasa sau stresata. Trebuie sa intelegi ca toate starile tale se vor transmite copilului.

Nu te refugia in alcool sau in alte vicii. Chiar daca poti avea impresia ca nu vor afecta copilul.

Imagineaza-ti ca iti doresti sa-l cresti sa fie un om mai bun ca si tine. Fa tot ce poti pentru a fi exemplul pe care ti-l doresti.

Daca muzica te ajuta sa te relaxezi, fa asta! Invata sa dansezi, sa-i canti copilului. Orice fel de miscare ajuta. Fie ca e curatenia prin casa, fie ca e dansul pe melodia preferata sau urcatul si coboratul scarilor.

Plimbarile prelungite cu copilul sunt de asemenea extrem de importante. Ne vor ajuta sa cream o legatura intre noi si noul nascut, ne vor ajuta sa slabim.

In plus, plimbarile in aer liber ii vor face mult bine si micutului!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *