Perele se recomanda in cazul unor boli grave si ne ajuta sa slabim

By on September 6, 2018
pere

Cultivate si consumate inca din cele mai vechi timpuri, perele ocupa topul clasamentului in categoria celor mai bune fructe.

Sunt ideale pentru intarirea sistemului imunitar si pentru fortificarea corpului cu vitaminele si mineralele necesare.

Fructe zemoase si dulci, perele au inceput sa fie cultivate in urma cu mai bine de 5000 de ani.

Chinezul Feng Li este mestesugarul care le-a cultivat, iar perii erau considerati copacii nemuriri, pentru ca “traiau” peste 100 de ani.

In prezent sunt mai bine de 5000 de soiuri de pere si sunt impartite intre cele europene si asiatice.

Tot ce trebuie sa stii despre pere

In primul rand, trebuie sa aflam care sunt nutrientii pe care-i regasim din belsug in aceste fructe.

Vitaminele, cele din complexul B-urilor (B1, B2, B3, B5, B6, B9, B12), C, K. Mineralele: calciu, magneziu, fier, zinc, cupru, potasiu, fosfor.

Flavonoidele si acizii fenolici care ajuta la eliminarea acidului uric. Proprietatile diuretice si depurative contribuind de asemenea la eliminarea acidului uric.

Antioxidantii previn problemele de tip cardiovascular, cancerul, accidentele cerebrale vasculare.

In coaja perelor se regasesc multe fibre, acestea ajutandu-ne tranzitul. Efectul de satietate va fi prelungit, asa ca cei care au probleme cu kilogramele in plus sau cu mentinerea siluetei vor fi avantajati.

Tot aportul ridicat de fibre ne va ajuta si la scaderea nivelului colesterolului rau din corp.

Au un factor hipoalergenic scazut, fiind astfel in topul fructelor care pot fi consumate cu incredere de catre cei mai multi oameni.

Copiilor le putem oferi cu incredere pere, fiind usor de digerat, moi, dulci si zemoase.

Perele: se recomanda sa fie consumate de?

Sa nu uitam ca perele se recomanda persoanelor supraponderale si celor care au diabet.

Daca aveti probleme precum reumatism, guta, artrita, pteti consuma cu incredere aceste fructe.

Avand un continut ridicat de apa, un indice glicemic scazut (38) si fiind energizanta, para este fructul care poate fi consumat cu incredere de catre cei care sufera de diabet.

Si asta este ceva important, pentru ca nu sunt multe fructe care pot fi consumate cu incredere de catre acestia.

Pot fi consumate cu incredere si de catre cei care sufera de oboseala cronica, surmenaj, de catre femeile insarcinate.

Perele sunt cunoscute pentru proprietatile nutritive, remineralizante, astringente, stomahice.

Daca suferiti de constipatie, de inflamatii ale vezicii biliare, de probleme ale gatului sau ale mucoaselor pulmonare.

Informatii nutritionale: 100 de grame de para ne aduc 56 kcal. O singura para ne aduce circa 20% din necesarul zilnic de fibre.

Cum le alegem?

La fel ca si in cazul majoritatii fructelor, o para coapta este una parfumata. Nu trebuie sa aiba lovituri, pentru ca se dezvolta un mucegai care este periculos pentru corpul nostru.

In general fructele care nu sunt bine coapte nu se recomanda a fi consumate. Daca veti consuma pere verzi riscati sa aveti gaze si chiar putrefactii intestinale.

Alegeti doar pere din surse sigure, naturale, care nu au fost tratate sau stropite.

In functie de cat sunt de coapte, perele rezista aproape 2 saptamani. Trebuie tinute la temperatura camerei.

Un studiu interesant!

Sucul de pere este considerat eficient impotriva mahmurelii. Studiul a fost facut pe un soi de pere asiatic.

Trebuie sa consumati fructul sau sucul inainte de a consuma alcool, ca sa evitati instalarea celebrei mahmureli.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *