Mancare sanatoasa, satioasa si gustoasa care ne ajuta sa slabim. Exista?!

By on June 21, 2018
mancare bruschete

De multe ori cand ne gandim la mancare ne trece un fior rece pe sira spinarii. Mancarea a ajuns sa fie un subiect dificil in multe familii.

Tot ce este gustos fie ingrasa, fie este nesanatos. Sau cel putin asta este perceptia majoritatii.

Intr-adevar, mancarea procesata, gatita nesanatos, bogata in grasimi rele si zahar, este gustoasa. Si nesanatoasa.

Dar putem opta si pentru alimente sanatoase care sa fie si gustoase si sa ne ajuta sa slabim. Credeati ca nu este posibil asa ceva?!

Ei bine, astazi vom discuta deste celebrele bruschete si tartine. Preparate culinare care nu necesita niciun fel de pregatire in domeniul culinar.

Mancare care se prepara rapid si este sanatoasa! Exista?!

Se gatesc rapid, sunt extrem de gustoase si hranitoare. Nu trebuie sa stam mult timp in bucatarie pentru a le prepara. Trebuie doar sa ne pregatim ingredientele si sa le combinam.

Avantajul acestui tip de mancare, pe langa economisirea timpului, este ca nu ne plictisim de ceea ce mancam.

In plus, combinam mai multe tipuri diferite de alimente si ii oferim organismului nostru aportul necesar de nutrienti.

Putem consuma bruschete sau tartine atat ca si masa de sine statatoare, cat si ca si gustare.

Daca inlocuim mancatul nesanatos la locul de munca cu un pachet gatit de noi acasa, vom reusi sa slabim. Fara infometare si fara sa ne plictisim de ceea ce mancam.

Arata foarte bine, ii vom atrage pe cei mici spre o alimentatie sanatoasa. Ne vom surprinde invitatii cu aspectul “sofisticat” al mancarii noastre.

Tot ce trebuie sa facem este sa ne lasam imaginatia sa “zboare” si sa alegem produse proaspete.

Faceti cele mai interesante combinatii!

Este foarte important sa combinam proteinele (atat cele de origine animala, cat si cele de origine vegetala) cu fibrele, carbohidratii buni, vitaminele si mineralele.

Daca vom consuma cate putin din mai multe categorii alimentare ii oferim organismului exact ce are nevoie pentru a functiona corect. Nu ne vom ingrasa pentru ca nu vom face exces doar de o anumita categorie alimentara. Vom manca diversificat si cu putine calorii.

Crema de branza cu putine grasimi, somon afumat, ton, cereale, oua fierte, verdeturi, legume crude, salate, fructe, seminte, iaurt.

Iata cateva dintre ingredientele pentru care putem opta cu incredere la micul dejun. Puse peste o felie de paine, in combinatiile dorite.

Fie consumate asa, fie puse cateva minute in cuptor. Puteti opta pentru o felie de paine (orice fel de paine tolerati) sau pentru biscuiti din cereale.

Alegeti sa mancati sanatos, gustos si sa slabiti!

In continuare putem consuma peste cu legume gatite la gratar, marinate sau crude. Deasupra putem opta pentru diferite tipuri de branza: mozzarella, parmezan.

Daca vreti sa inlocuiti painea cu legumele puteti sa o faceti cu incredere. Alegeti in locul painii cartoful dulce, vinetele, dovleceii, avocado, chiar si rosiile, ardeiul gras, ciupercile sau castravetii.

Spre seara masa noastra ar trebui sa fie ceva mai usoara. Putem combina piept de pui sau somon (dar sa fie gatite simplu: fierte sau la abur) cu legume crude, verdeturi, seminte (in, chia).

Incercati sa consumati cat mai putin paine alba si sa o inlocuiti cu paine din cereale integrale, tarate de ovaz sau alte ingrediente. Este mai sanatoasa si cu nutrienti de calitate. In plus, nu ne va ingrasa.

Asa cum am mai scris si in randurile de mai sus, puteti inlocui painea cu cartofi dulci, castraveti, rosii, ardei, ciuperci, vinete, dovlecei, avocado, chiar si pepene (rosu sau galben).

Faceti cele mai interesante si sofisticate bruschete sau tartine, prin simple combinatii. Nu va veti plictisi si veti atinge silueta dorita in scurt timp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *