Iti doresti sa slabesti mai usor? Alege o alimentatie bogata in fibre!

By on July 12, 2018
fibre

Iti doresti sa slabesti si nu mai stii ce sa faci? Alege o alimentatie bogata in fibre. Vei reusi sa-ti redobandesti silueta si sa ai un organism mai sanatos.

Fibrele joaca un rol important in procesul digestiv. De ce? Pentru ca fibrele solubile se dizolva in apa si formeaza un “gel” care ne va incetini digestia.

Absorbtia intestinala va fi incetinita si astfel nu vom mai avea probleme cu un colesterol ridicat. Si toate celelalte probleme de sanatate care deriva de aici.

O alimentatie bogata in fibre este importanta pentru un corp sanatos!

Fibrele insolubile, pentru ca nu se dizolva in apa, vor accelera miscarile mancarii de-a lungul intestinelor.

Ameliorarea diabetului, reducerea tensiunii arteriale, scaderea glucozei. Sunt doar o parte din principalele avantaje pe care le ofera corpului nostru.

Scapam chiar si de riscul de a face hemoroizi. Vom mesteca mai mult mancarea si vom atinge senzatia de satietate mai repede.

Aportul optim de fibre in randul femeilor este de circa 25 grame pe zi, iar pentru barbati de 38 grame.

Sunt multe surse de fibre, trebuie sa stim sa le alegem pe cele mai importante.

Alege fibre de calitate si vei slabi garantat!

Quinoa si chia sunt doua surse de fibre care ar trebui incluse in menul nostru zilnic. In cazul in care nu ati facut-o deja.

Numita si “mama granelor”, quinoa este folosita inca din perioada incasilor (acestia considerau ca rezistenta luptatorilor creste daca consuma aceasta cereala).

In comparatie cu alte cereale, quinoa contine de 2 ori mai multe fibre, foarte multe proteine si fier.

Daca suferiti de diabet, consumul de quinoa va poate ajuta foarte mult.

Quinoa si chia, aport ridicat de fibre, de calitate!

Ca sa intelegem mai exact, o cana de quinoa contine 12 grame de fibre, 36% din acestea sunt solubile si 64% insolubile.

Fibrele trec prin sistemul digestiv si ne ajuta digestia. Neputand fi digerate, ele stimuleaza tractul si ne ajuta sa ne simtim mai mult timp satui, dar si sa slabim.

Nu e de mirarea ca in cadrul foarte multor regimuri alimentare este incurajat consumul de quinoa.

In Mexic si regiunile sudice din SUA, chia se consuma cu preponderenta. Semintele de chia sunt extrem de cautate si apreciate datorita numerosilor nutrienti pe care-i contine.

100 de grame de chia contin circa 56 grame de fibre, din acestea 14 grame sunt solubile.

Invatati sa mancati sanatos, diversificat!

Stim ca bolile cardiovasculare reprezinta o problema reala si in tara noastra, nu doar la nivel mondial. Mai stim si ca majoritatea cauzelor de deces sunt cauzate de aceste boli.

Conform specialistilor, intre aportul de fibre si incidenta acestor boli ar exista o stransa legatura.

Cu cat vom consuma mai multe fibre, cu atat vom reusi sa tinem sub control boli precum diabetul, diverticulita (inflamatia intestinului) si bolile de tip cardiovascular.

Din pacate, tot mai putine persoane isi axeaza meniul zilnic pe alimente bogate in fibre. Trebuie sa invatam ce inseamna un meniu zilnic sanatos.

Sa nu va fie frica sa incercati chiar si alimente care nu va sunt cunoscute. Veti reusi sa slabiti mai repede decat va asteptati!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *