Grasimea fesiera poate ascunde o problema de sanatate

By on February 5, 2018
grasimea fesiera este o problema

O sa incepem saptamana in forta, discutand despre cum putem sa avem un fund mai frumos. Mai exact, cum putem scapa de grasimea fesiera, adica acea grasime pe care o acumulam in zona feselor.

Asa cum ati observat si voi, pe masura ce ne maturizam ne este tot mai greu sa castigam lupta cu kilogramele in plus. Sunt multi factori care joaca un rol important in aceasta batalie.

In primul rand conteaza foarte mult metabolismul si mostenirea genetica. Apoi alimentatia isi spune cuvantul si joaca un rol foarte important, decisiv as putea spune. Sa nu uitam de sedentarism, stres, oboseala sau diferite dezechilibre hormonale. Factori de asemenea extrem de importanti.

In randurile de mai jos voi incerca sa va recomand cateva mici “trucuri” alimentare si nu numai, pe care specialistii ni le recomanda.

Ce putem face pentru a scapa de grasimea fesiera?

Trebuie sa invatam sa mancam corect!

Cu siguranta ati auzit de estrogen. Acesti hormoni sexuali (sau foliculari) sunt produsi de glandele sexuale feminine, ovare. Se incadreaza in categoria hormonilor steroizi si sunt produsi si de catre glanda suprarenala, iar la barbati si de testicule.

Dezechilibrul acestui hormon determina si acumularea grasimii pe fund in cazul femeilor, iar al barbatilor grasimea acumulata in zona sanilor. In corpul unei femei nivelul de estrogen este ridicat.

Ideal ar fi sa ne facem un set complet de analize, pentru a verifica care este nivelul estrogenului din corpul nostru. Daca avem probleme trebuie sa cerem sfatul unui medic de specialitate.

Anumite tipuri de mancare si alimente contribuie la un nivel crescut al estrogenului in corpul nostru. Din acest motiv ar trebui sa evitam astfel de produse alimentare. Prajelile, alimentele grase, produsele de patiserie, dulciurile, sucurile carbogazoase, alcoolul, trebuie eliminate.

Mancatul nesanatos contribuie la acumularea toxinelor care nu mai pot fi eliminate de ficat. Acesta nu reuseste sa produca suficiente enzime pentru a elimina surplusul de toxine. In momentul in care aceste toxine sunt considerate periculoase, corpul nostru le stocheaza sub forma de grasime, ca sa nu ajunga peste tot.

Nu face asta cand ai probleme cu grasimea fesiera!

Asa ca, in primul rand, trebuie sa renuntam la grasimi, mancare nesanatoasa, cu multe calorii. Trebuie sa invatam sa gasim alternativa sanatoasa pentru orice. Iar aceasta exista si poate fi la fel de gustoasa ca si varianta nesanatoasa. Uneori o cura de detoxifiere este exact ce avem nevoie.

Se recomanda consumul legumelor bogate in carbinol (de tipul: varza, broccoli, conopida), a fructelor bogate in antioxidanti puternici. Carbohidratii rai trebuie exclusi, iar cei buni pot fi consumati pentru ca ne ofera senzatie de satietate pe termen lung.

Fibrele ne ajuta sa scapam de toxine pentru ca ne imbunatatesc functionarea digestiei. Nu ezita sa le consumi zilnic! Pentru a ajuta fibrele sa-si faca mai bine treaba, nu uita sa te hidratezi corect. Minim 2 litri de lichide pe zi, in special apa, supe sau sucuri naturale din fructe.

Extrem de importante pentru a scapa de grasimea fesiera sunt si exercitiile fizice. Daca mergeti la o sala de fitness instructorul va poate recomanda ce fel de exercitii sa faceti.

Daca le practicati acasa, atunci trebuie sa stiti ca fandarile, genuflexiunile, sunt exercitii recomandate. Pe internet exista toate tipurile de exercitii si cum trebuie facute acestea. Si masajele sunt foarte bune, in special cele anticelulitice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *