Cum putem scapa de arsurile la stomac cu alimente naturale

By on April 12, 2018
arsuri la stomac

Te lupti cu arsurile la stomac? Te-ai saturat sa incerci tot felul de medicamente? Astazi vom invata impreuna ce trebuie sa facem cand ne confruntam cu aceasta problema de sanatate. Vom descoperi ca alimentatia joaca un rol important. De asemenea, vom afla care sunt alimentele pe care trebuie sa le consumam atunci cand ne dorim sa scapam de arsurile la stomac.

In primul rand trebuie sa aflam cauza acestor arsuri. Fie sunt diferite probleme de sanatate, cum ar fi afectiunile digestive cronice, fie stresul este cauza. Odata descoperita cauza, vom reusi sa scapam definitiv de aceasta problema sau sa amelioram foarte mult simptomele.

Invatati sa va controlati stresul. Locul de munca si relatiile cu cei din jur, adica instabilitatea financiara sau emotionala, sunt principalii factori de stres. Doar invatand sa ii controlam vom putea sa reducem stresul.

Va poate ajuta o sedinta de masaj de relaxare sau puteti invata ce exercitii de respiratie sunt utile pentru calmare. De asemenea, uleiurile esentiale, aromaterapia, joaca un rol important. Alegeti orice va poate calma si veti scapa de stres.

Arsurile la stomac: ce alimente ne ajuta?

Pentru a reduce acidul care provoaca senzatia de arsura, trebuie sa invatam sa alegem alimente care “calmeaza” stomacul. Care sunt acestea?

Sa incepem cu ceaiurile. Ceaiul de musetel este cel care calmeaza tractul digestiv, asa cum puteti citi asta pe orice cutie. Ideal ar fi sa optati doar pentru ceaiurile naturale 100%. Sunt si persoane alergice la acest tip de ceai, asa ca aveti mare grija.

Mierea este de asemenea un remediu extrem de bun pentru stomac, mai ales in cazul celor care sufera si de ulcer gastric. O lingurita sau doua pe zi ne poate ajuta foarte mult.

In continuare, iaurtul este un aliment care nu trebuie sa lipseasca din casa noastra. Ne ajuta datorita continutului ridicat de probiotice, ne ajuta sa inmultim bacteriile bune si ne va “pazi” de celebrele si iritantele arsuri.

Ghimbirul combate cu succes inflamatia cauzata la nivelul esofagului de catre arsurile gastrice. Tot acesta ne imbunatateste digestia, ajutand mancarea sa circule mai usor prin intestine.

Legumele verzi si zarzavaturile sunt de asemenea recomandate pentru cei care au astfel de probleme. Optati cu incredere pentru salate, sparanghel, fasole verde, broccoli, conopida, varza de Bruxelles, castraveti. Acestea sunt bogate in magneziu si protejeaza mucoasa stomacului.

Alegeti si …

Din categoria fructelor, se recomanda consumul bananelor. Cand consumam aceste fructe vom secreta mucus, care ne va proteja peretii intestinali de acidul gastric.

Pentru digestia alimentelor ovazul sau fulgii de ovaz sunt recomandati. Au un continut bogat de seleniu, care ajuta la protejarea stomacului si la impiedicarea aparitiei arsurilor cauzate de acidul gastric.

Lemnul dulce poate fi consumat uscat sau sub forma de ceai. Este indicat pentru tulburarile digestive si ne scapa de arsurile deranjante.

In trecut, in popor, se folosea sucul de cartof crud, pentru a opri aceste arsuri. Nu exista insa dovezi stiintifice care sa sustina acest remediu. Asa ca, aveti mare grija cand alegeti orice tratament “babesc”.

Ideal ar fi sa discutati cu un medic specialist si sa stabiliti alaturi de acesta un meniu pe care sa-l urmati pentru a scapa de aceste insuportabile arsuri la stomac.

Inainte de toate, aflarea cauzei este esentiala, asa cum am scris si la inceputul acestui articol. Doar stiind cauza, putem trata efectele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *