Cum depasim perioada de stagnare? Cateva trucuri utile!

By on June 11, 2018
stagnare

In cazul in care te numeri printre cei care au urmat cel putin o data pana acum o cura de slabire, stii ca vei avea si o perioada in care vei stagna.

Trebuie sa stii sa depasesti aceasta perioada, sa nu te panichezi.

Fiecare dieta ne incurajeaza, pentru ca in primele zile vom slabi cu rapiditate. Apoi urmeaza o perioada in care chiar daca dieta este eficienta, nu vom mai pierde kilogramele in plus.

Aceasta perioada de stagnare, numita si faza de platou, poate fi depasita cu usurinta.

Trebuie doar sa stim exact ce trebuie sa facem, ca sa o depasim cu succes.

Cateva trucuri utile pentru perioada de stagnare

Cea mai importanta este rabdarea. Trebuie sa stii ca si perioada de stagnare, la fel ca si cea de mentinere, necesita multa rabdare. Nu te impacienta si actioneaza cu calm. Incarca-te cu energie pozitiva.

Cand organismul nostru se obisnuieste cu schimbarea facuta, fie ca e vorba de un nou regim alimentar, fie ca e vorba de activitate fizica intensa, nu vom mai slabi.

Multe regimuri alimentare promoveaza scaderea in greutate nu doar prin scaderea stratului de grasime, ci si a muschilor si a apei din organism.

Ai grija sa nu ai vreo dereglare hormonala, pentru ca atunci poti de asemenea avea probleme cu oscilatiile de greutate, retentia de apa.

Glicogenul din muschi si ficat ne ajuta sa slabim rapid. Vom avea arderile mai bune si vom elimina apa. Insa daca slabim si din masa musculara aceasta slabire rapida se va pierde.

Regula de aur este ca fiecare dieta sa fie insotita de miscare, exercitii fizice. Cu cat vom avea mai multa masa musculara, cu atat vom arde mai rapid caloriile.

Ce putem face atunci cand suntem in etapa de stagnare a greutatii?

Incearca ca una sau doua zile pe saptamana sa mananci cat mai slab caloric, eventual mancare lichida. Te poti axa pe sucurile naturale din fructe si legume, pe care le poti completa cu zeama de lamaie.

Daca schimbi ceva in corp, chiar si pentru o perioada scurta, vei stimula arderile. Nu trebuie sa ti lasi organismul sa fie “monoton”, trebuie sa schimbi ceva, ca sa intre in “alerta”

Iti recomand ca aceste zile de “detoxifiere” sa fie in perioada weekendului, atunci cand nu faceti mult efort fizic si intelectual.

La fel sa fie si cu numarul caloriilor consumate. Incearca sa cresti si sa scazi, de la o saptamana la alta, numarul de calorii. Cu cate 200 ar fi ideal. Tot timpul iti vei tine metabolismul alert ca se schimba ceva si astfel il vei stimula.

Lichidele consumate zilnic sunt importante. Fie ca este vorba despre apa plata, apa cu lamaie sau alte plante aromatice sau chiar sucuri naturale, supe lichide.

Nu fii sedentar! Orice forma de miscare este importanta. Fie ca este vorba despre urcatul scarilor spre locul de munca, mersul pe jos sau exercitii fizice intense de scurta intensitate.

Invata sa nu te plictisesti de exercitiile pe care le faci. Nicio rutina nu este buna, nici pentru fizic, nici pentru psihic. Daca vei alterna exercitiile si tipul de miscare facuta, vei reusi sa arzi maximul de calorii.

Exercitiile de tip cardio sunt cele care ne stimuleaza metabolismul. Invata sa le alegi, de fiecare data cand ai nevoie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *