Ce trebuie sa mancam ca sa scapam de senzatia de foame?

By on March 8, 2018
senzatia de foame

In momentul in care urmezi o dieta vei afla ce inseamna senzatia de foame. Cam asta este regula generala a dietelor, pentru ca cele mai multe sunt restrictive, hipocalorice. Cum ar fi daca am putea manca ceva ce ne-ar suprima senzatia de foame?

Exista alimente care reusesc sa ne taie foamea, iar consumul lor in timpul perioadelor in care vrem sa slabim este mai mult decat binevenit. In randurile de mai jos vom afla ce trebuie sa mancam pentru a nu ne mai fi foame si pentru a slabi cu usurinta. Fara sa ne simtim in permanenta “stomacul lipit de spate”.

Singurul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa le incluzi in meniul tau zilnic si vei vedea cum rezultatele nu vor inceta sa apara.

Alimente care ne scapa de senzatia de foame

Sa incepem cu cafeaua. Consumata dimineata reuseste sa ne accelereze metabolismul si sa ne ofere energie, suprimand senzatia de foame. Toate acestea sunt posibile datorita cafeinei si antioxidantilor. Atentie: zaharul si laptele suprima aceste efecte. Nu trebuie sa facem exces de cafea atunci cand avem probleme cu inima, circulatia sau sistemul nervos. Cafeaua in exces creste tensiunea arteriala, da stari de nervozitate si epuizare.

Apa. Este cea mai buna metoda de a ne pacali senzatia de foame. Doar asa reusim sa nu mai facem alegeri gresite atunci cand ne este foarte foame si ne-am saturat sa simtim asta. Exista chiar si persoane care beau multa apa inainte de masa, tocmai pentru a nu mai manca la fel de mult.

Ouale. Consumate la micul dejun ouale ne vor mentine satui mai mult timp, iar asta va fi bine pentru ca vom manca mai putin pe parcursul intregii zile.

Avocado. Grasimile bune, sanatoase, monosaturate, pe care le gasim in avocado transmit cu rapiditate creierului senzatia de saturatie. In acest fel nu vom manca mai mult decat avem nevoie.

Somon, Ton, Hering. Sunt pesti bogati in acizi grasi Omega 3 iar asta va creste nivelul leptinei din corp, ceea ce va suprima senzatia de foame.

Si lista nu se opreste aici!

Merele. Contin fibre solubile si pectina care aduc cu rapiditate senzatia de saturatie. Regleaza nivelul de zahar din sange si il cresc pe cel de energie.

Migdalele. Celebrele si gustoasele fructe sunt de cele mai multe ori gustarea sanatoasa care nu trebuie sa lipseasca din fiecare casa. Fiind bogate in antioxidanti, magneziu si vitamina E, migdalele sunt o hrana sanatoasa pentru corpul nostru. In plus, de fiecare data cand consumam migdale senzatia de satietate creste, astfel incat nu vom mai fi tentati sa mancam in plus, chiar si cand nu ne mai este foame.

Ghimbirul. Este ideal atunci cand vrem sa ne energizam corpul, sa imbunatatim digestia si sa reducem senzatia de foame. Consumat in bauturi sau in mancaruri, aceasta simpla radacina ofera numeroase beneficii.

Piperul Cayenne. Este suficient jumatate de lingurita din acest piper pentru a accelera metabolismul si pentru a arde mai multe calorii decat in mod normal. Chiar si senzatia de foame dispare cand folosim acest condiment.

Ciocolata neagra. Daca vrei sa mananci dulce, alege ciocolata neagra cu un continut ridicat de cacao (peste 70%). Vei scapa de pofta de dulce, vei manca ceva sanatos, apetitul iti va scadea, iar senzatia de satietate se va mentine timp indelungat (datorita acidului stearic).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *