Ce trebuie sa faca cei care-si doresc sa se ingrase sanatos?!

By on February 15, 2018
ingrase alimentatie

In topul cautarilor in ceea ce priveste dietele sunt cele pentru slabire. Cu toate astea, exista si persoane care-si doresc pur si simplu sa se ingrase. Nu trebuie sa uitam ca fiecare isi doreste sa se simta bine in propriul corp, fie ca are cateva kilograme in plus, fie in minus.

Sa nu va imaginati ca acele persoane care-si doresc sa se ingrase au nevoie de grasime. Acestia au nevoie doar de masa musculara. Iar a te ingrasa prin acumularea stricta de masa musculara este destul de dificil.

Planul alimentar ales trebuie sa fie unul eficient, care sa se potriveasca stilului nostru de viata si preferintelor culinare.

Cei care vor urma recomandarile din randurile de mai jos trebuie sa fie siguri ca silueta lor firava nu se datoreaza unor probleme de sanatate. Sunt multe boli care ne impiedica sa depunem kilograme, incepand cu dezechilibrele hormonale si terminand cu boli ale tractului digestiv.

In cazul in care suntem slabi doar pentru ca avem un metabolism eficient si o mostenire genetica adecvata, atunci putem sa respectam cateva recomandari sanatoase. Daca avem vreo problema de sanatate si anumite intolerante, atunci trebuie sa cerem sfatul unui medic de specialitate.

Ce trebuie sa faca o persoana ca sa se ingrase sanatos?

Care sunt alimentele pe care trebuie sa le consumam atunci cand avem nevoie de proteine animale si calciu? Ati ghicit, lactatele. Laptele de capra, oaie sau vaca, branzeturile, ne ajuta sa avem grija de sistemul nostru osos, atat de important pentru a sustine masa musculara de care avem nevoie. Nu trebuie sa faceti exces si sa alegeti sa fie foarte bogate in grasimi, trebuie doar sa le consumati cu incredere.

Consuma cu incredere oua, chiar si zilnic! Sunt bogate in proteine (de origine animala), in vitamine, grasimi sanatoase si minerale. Putem sa le combinam astfel incat ouale ne vor ajuta sa ne ingrasam, fiind satioase. Le putem consuma cu incredere alaturi de salate din legume si verdeturi, poate chiar cu sosuri sanatoase. Indiferent de combinatie, alege sa le gatesti evitand prajirea excesiva.

Sa nu uitam ca pestele si fructele de mare sunt surse de acizi grasi, omega 3 si 6, proteine si grasimi sanatoase. Putem sa consumam in fiecare zi peste sau fructe de mare, fara sa ne punem problema ca ne vom ingrasa. Doar vom acumula masa musculara.

Mai multe alimente recomandate in procesul de ingrasare!

Cerealele trebuie considerate si ele in topul alimentelor pe care trebuie sa le consumam cand vrem sa ne ingrasam. Probabil ati observat faptul ca toti sportivii consuma acele batoane proteice, pentru a-si mari masa musculara.

Daca aveti nevoie de cateva kilograme in plus dobandite prin cresterea masei musculare, atunci aceste cereale sunt ideale. Ne vor oferi un nivel ridicat de fibre si proteine, iar caloriile vor fi transformate in energie.

Chiar si carbohidratii sunt recomandati in momentul in care avem nevoie sa ne definim masa musculara. Cartofii dulci, orezul brun, painea si pastele integrale, spanacul, mamaliga, sunt surse perfecte de carbohidrati. Trebuie sa ii asociem cu legume, fructe, peste sau fructe de mare.

Energia pe care o vom obtine de la acesti carbohidrati ne va ajuta sa ardem grasimea corporala si sa ne marim masa musculara. Exact ceea ce ne dorim pentru a ne ingrasa sanatos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *