Ce putem face pentru a ne pastra silueta si in timpul vacantei?

By on August 1, 2018
silueta vara

Dupa ce iarna grea a trecut, fiecare persoana se gandeste la vacanta de vara. Concediul mult asteptat al anului presupune vizitarea unei locatii cat mai calduroase, ca sa putem beneficia de plaja si apa.

Iar pentru asta, avem nevoie sa ne simtim cat mai bine in propriul corp, sa obtinem silueta dorita.

Probabil ati observat ca din momentul in care constientizam ca mai sunt doar cateva luni pana la concediu, incepem sa fim mult mai atenti la alimentatie.

Ceea ce consumam, cat de multa miscare facem, toti acesti factori devin extrem de importanti, zi de zi.

In cazul in care am reusit sa ne atingem targhetul, ar fi pacat ca dupa atat de multa munca sa “cadem in ispita”. Nu-i asa?

Astazi vom afla impreuna ce ar trebui sa facem ca sa nu ne ingrasam in timpul concediului.

Cateva sfaturi utile pe care le putem aplica chiar si daca nu mergem undeva anume.

Va fi probabil cea mai grea de indeplinit recomandare, dar va fi si cea mai importanta. Si anume, respecta principiile unei alimentatii sanatoase.

Mananca diversificat, in cantitati mici, des si gatit sanatos. Poate parea imposibil, mai ales atunci cand tot ce te intereseaza este sa te relaxezi si distrezi.

Vei observa insa ca si doar cateva principii daca respecti si tot vei avea de castigat.

Trebuie sa inveti ca macar micul dejun sa fie prezent si bogat in proteine. Mancand bine dimineata vom avea suficienta energie pentru intreaga zi si ne vom putea abtine de la mancarurile nesanatoase.

O masa bogata in proteine poate fi asa cum ne dorim: fie alegem proteine de origine animala, fie vegetala, fie le combinam.

Celebrele omlete cu legume si verdeata sunt ideale pentru ca se gatesc rapid, sunt gustoase si pot fi asa cum ne dorim.

Alege sa mananci incet! Stii deja ca cele 20 de minute ar trebui sa fie suficiente pentru ca sa mancam suficient. Adica sa apara senzatia de satietate.

Silueta se pastreaza prin multa munca!

Mesteca incet, respira corect, stai relaxat. Alege sa fii relaxat in timpul mesei. Nu te uita la telefon sau la televizor, nu te gandi la problemele de acasa sau de la locul de munca.

Bucura-te doar de ceea ce ai in fata ta, in farfurie. Savureaza mancarea, fa pauze pentru a mesteca foarte bine, astfel incat stomacul sa nu mai depuna multa efort.

Nu manca niciodata mai mult decat ai nevoie. Oricat de mult ti-ar placea un anumit fel de mancare, invata sa te ridici de la masa inainte sa fii prea satul.

Nu ne ajuta cu nimic daca mancam prea mult.

Esti in concediu ca sa te relaxezi. Asta nu inseamna ca nu poti face si miscare. Nu trebuie neaparat sa mergi la sala sau sa alergi kilometri.

Poti pur si simplu sa te plimbi, sa practici anumite sporturi de apa sau de nisip, daca-ti fac placere. In functie de locatia in care esti poti alege diferite activitati specifice zonei.

Nu spune nimeni sa nu te bucuri de mancare si odihna. Trebuie doar sa gasesti un echilibru, astfel incat atunci cand esti acasa sa nu-ti para rau ca tot ce ai muncit luni de zile s-a dus in doar cateva zile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *