Afla cateva trucuri care te ajuta sa te mentii in forma!

By on May 11, 2018
trucuri alimentare

Exista cateva trucuri care ne ajuta sa slabim, chiar si atunci cand mancam. Trebuie insa sa fim atenti cat de mult mancam, cat de des si ce fel de combinatii alimentare facem.

Sa fii sanatos si sa ai o conditie fizica nu mai este ceva imposibil in zilele noastre. Avem acces la informatii si putem sa ne documentam, chiar daca nu avem posibilitatea financiara sa alegem un nutritionist sau un antrenor personal.

Tot ce trebuie sa facem este sa ne interesam si sa ne dorim asta.

De-a lungul anilor ati observat probabil ca majoritatea planurilor alimentare sanatoase ne invata sa fim moderati si sa mancam cat mai sanatos.

Asta inseamna sa alegem alimente care ne ofera cat mai multi nutrienti.

Nu trebuie sa ne infometam sau sa renuntam la anumite categorii alimentare (doar daca avem diferite alergii, intolerante sau probleme de sanatate).

Ce trebuie sa facem pentru a fi in forma maxima?

Insa aceste planuri alimentare sanatoase nu ne vor ajuta sa slabim peste noapte. Necesita timp, ambitie si schimbarea stilului de alimentatie (chiar si de viata).

Asa ca multe persoane dornice de o silueta de invidiat peste noapte, nu vor apela la ele. Vor alege diete restrictive, poate chiar drastice, care le promit slabire rapida.

Din pacate, vor afla pe pielea lor (si la propriu si la figurat) ca aceasta slabire rapida nu va fi si de durata. Efectul de yo-yo nu iarta pe nimeni, iar odata cazuti in aceasta capcana nu vom reusi sa ne revenim cu usurinta.

Probabil unul din cele mai importante trucuri este sa respectam cele 3 mese principale ale zilei si cele 2 gustari. Incercati ca masa de seara sa fie cat mai usoara si cu minim 3 ore inainte de a ne culca.

Incearca ca sa alegi gustarile astfel incat sa fie sanatoase. Fructe oleaginoase, fructe in general sau legume. Toate se pot transforma in gustari foarte bune.

Inainte de masa, cu circa jumatate de ora, poti consuma un pahar cu apa plata sau apa cu lamaie sau chiar limonada. Nu vei mai simti nevoia sa mananci atat de mult si iti vei stimula digestia, astfel incat arderile sa fie cat mai intense.

Mare atentie! Nu bea apa si dupa ce ai mancat, circa 30 de minute. Vei reusi sa-ti ingreunezi digestia si nu ne dorim asta.

Mai multe trucuri alimentare!

Te poti hidrata consumand apa plata, apa plata aromatizata sau sucuri naturale facute din legume si fructe. O data la 2 ore sau chiar din ora-n ora sunt recomandate. Veti observa ca senzatia de foame nu va mai fi atat de intensa. Va disparea si pofta de a manca dulciuri sau mancare nesanatoasa.

Menta este foarte buna pentru a scapa de pofta de mancare in exces. Asa ca o apa aromatizata cu menta sau un ceai de menta, ar fi ideal.

Legumele si verdeturile ar trebui sa fie garnitura pentru fiecare masa. Doar asa vei putea sa ai o digestie mai buna si sa nu acumulezi kilograme inutile. In plus vei primi toti nutrientii necesari.

Orice am sti noi din copilarie, siesta nu ajuta. Asta nu inseamna ca trebuie sa ne apucam cu stomacul plin sa escaladam muntii, dar trebuie sa gasim un echilibru.

Pe fond de stres vom manca mai mult decat avem nevoie. Incercati sa va puneti la masa si sa lasati toate grijile in spate. In timpul in care mancati trebuie sa fiti calm, linistit, sa mestecati cat mai mult.

Sa va bucurati de mancare astfel incat sa mancati doar cat aveti nevoie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *